Политика антицензура

Предупреждавам тези, които възнамеряват да четат, провеждам политика на нулева толерантност срещу цензурата, тук се използва лош език и не се трият коментари

ЪПДЕЙТ промяна в политиката, ще се трият коментари, които съдържат данни за ваши контакти с оглед сигурността на тези контакти, препоръчвам ако имате нещо съществено да казвате, да не пишете дълъг пост, който да съдържа или да завършва на ваш скайп, имейл, имена, адрес, телефон, ЕГН и подобни, пишете дългия пост със съществената информация, която желаете да споделите, а ваши контакти, ако искате да се свържа с вас, оставете в друг пост, който ще изтрия след като се свържа с вас. Имам известна загриженост за сигурността на личните ви данни, в случай че това противоречи на политиката на нулева толерантност към цензурата и свободата на словото е по-важна ще се вслушам и ще прекратя триенето на коментари, съдържащи ваши контакти. Изтрити коментари, съдържащи контакти до момента: 5

вторник, 11 септември 2012 г.

Отново "обекти" в небето над София, пак фенери

Понеже съм такъв психопат и се прибирам пеш за кой ли път, крача си пак по велоалеята на бул. "Цар Борис III", подминават ме колоездачи, един малко твърде близо, ама понеже и аз съм колоездач (и им завиждах, че и аз не съм на колело) и съм имал близки срещи с пешеходци, знам колко са неориентирани и не знаят в коя част от пътя искат да се намират, преминавайки покрай Бъкстон, поглеждам нагоре и забелязвам нещо да се носи в небето плавно по посока от Бъкстон и Борово към Овча Купел. Тоя път обаче беше преди 20:00, преди залез, още светло, та тоя път не можеше и съмнение да става, че става въпрос за нещо със земен произход, дори и да не съм чувал преди за китайски фенер и да не знам какво е. Аз и предишния път когато имах среща с подобен обект, през май месец, успях да обърна внимание, че светлината се излъчва от нестабилен източник, който наподобява горене, както и да забележа едвам-едвам на тази светлинка някакви очертания, които най-много приличаха на балон или найлонов плик, справка поста ми от май месец за онзи неидентифициран за мен в този момент летящ обект. Този път видео няма, когато не е бой на негри в тъмна нощ не е интересно.

Във връзка с предишната ми среща с такъв небесен скитник бях издирвал сведения за други подобни феномени в небето над София. Попаднах на видеозаписи на подобни висящи обекти над жк Красна Поляна, правени през март месец. Създателите на видеозаписа бяха убедени, че това не са фенери, подобни на забелязания от мен, но поразително приличаха. Тук ми хрумва мисълта, че имайки в предвид НОРАД, които охраняват цялото северноамериканско въздушно пространство и тяхната неспособност да предотвратят 11 септември, между другото честита ви годишнина, в момента, в който пиша това вече от 2 часа се е навършил юбилея, нашето въздушно пространство едва ли е сигурно. Толкова е слабо охранявано нашето въздушно пространство, че предполагам, че целите ВВС на САЩ, Русия, Япония, Китай, Великобритания, Франция, Германия и всички останали европейски държави с ВВС, Израел, Египет, Сирия и Иран, могат да си провеждат гонки през нашите небеса в пълен състав без да има дори кой да им размаха палка, да ги провери дали са сложили колани и да им иска 5 кинта докато камерата не снима.

Признавам, в небето е имало доста феномени и доста неща, които до днес седят необяснени. Правени са опити за пресъздаване на разни светлини в САЩ със сигнални огньове, вързани за балони, обаче си личи поведението на нестабилния източник на светлина - горенето, личи си балона и прави контраст с архивните видеозаписи, където източникът на светлина е явно стабилен. Нямаме причини обаче да заключаваме, че източникът на тези светлини е сътворен от разум, идващ от друга планета. Тук да вметна, че се сетих, преди няколко седмици една вечер наблюдавах как нещо пада вертикално и изгаря в небето над кв Горна Баня, по моя преценка на няколкостотин метра, под 1000 със сигурност. Липсват доказателства, че в момента активно ни посещават извънземни, или че са го правили в миналото, както твърдят в поредицата Ancient Aliens на канал History, която ни даде Гиоргио Цукалос и кифлите. Въпреки че на мен много ми се иска да беше иначе, трябва да признаем, че не е, както и на религиозните, колкото и на тях да им се иска да има бог, желанието им не го прави факт. Иска ми се да можех да се срещна с тях, искаше ми се да живеех в епохата, в която се изпращат космически кораби с екипаж към неизвестното, бих постъпил и бих полетял, без да се надявам да се върна, а като оставим комфортна дистанция между нас и земята, бих се обърнал към капитана да му кажа, че не планирам да се връщам и да взима това в предвид в случай на ситуации, в които ще трябва да избира да пожертва членове от екипажа. Фантастика. Или с други думи, да цитирам професор Хюбърт Дж. Фарнсуърт от Футурама:

Иска ми се да дойдат и да кажат здрасти. Най-вероятно обаче първата ни среща сигурно ще е някъде в открития космос, нито тук, нито на тяхното родно място. По-вероятно е също да срещнем безпилотни апарати, подобни на Вояджър, или пък да срещнем не някаква раса от живи организми, на базата на въглеродна химия, подобно на нас, или на някаква друга химия, например силиций, ами наследниците на една такава жива раса, а именно машинна цивилизация. Иска ми се все пак да можехме да срещнем клингони, ромулани, вулкани, туилеци, иридони, родийци, уукита, дори и на ретикуланските сиви бих се зарадвал, макар че с изключение на последните, всички са измислени от фантасти, а пък последните най-вероятно са плод на фолклор.

Тъй че, за всички ловци на НЛО, помнете, не всичко, което видите в небето идва от Зета Ретикул, колкото и на всички да ни се иска, повярвайте ми, казва ви го човек, който преди 10 години мислеше, че е забелязал летяща чиния, докато година по-късно ниско прелитащ самолет не го убеди иначе. Когато наистина дойдат, трябва да посочим тях, а не произволната светлинка в небето, която се оказва китайски фенер - китайски боклук менте. Нийл ДеГрас Тайсън беше казал, че може би извънземните вече са кацнали, но са кацнали насред Тайм Скуеър в Ню Йорк и никой не им е обърнал внимание, освен може би някой да ги е напсувал, че са му отнели предимството. А тези, които са гледали сериала "Първата вълна", на седмата зора от седмия ден, а и преди това, поглеждайте от време на време към небето, може пък да ни огрее щастието.

Няма коментари:

Публикуване на коментар