Политика антицензура

Предупреждавам тези, които възнамеряват да четат, провеждам политика на нулева толерантност срещу цензурата, тук се използва лош език и не се трият коментари

ЪПДЕЙТ промяна в политиката, ще се трият коментари, които съдържат данни за ваши контакти с оглед сигурността на тези контакти, препоръчвам ако имате нещо съществено да казвате, да не пишете дълъг пост, който да съдържа или да завършва на ваш скайп, имейл, имена, адрес, телефон, ЕГН и подобни, пишете дългия пост със съществената информация, която желаете да споделите, а ваши контакти, ако искате да се свържа с вас, оставете в друг пост, който ще изтрия след като се свържа с вас. Имам известна загриженост за сигурността на личните ви данни, в случай че това противоречи на политиката на нулева толерантност към цензурата и свободата на словото е по-важна ще се вслушам и ще прекратя триенето на коментари, съдържащи ваши контакти. Изтрити коментари, съдържащи контакти до момента: 5

понеделник, 24 септември 2012 г.

Юбилеен пост

В началото съществуваха единствено хаос и простотия. А хаосът, е, хаосът какъв да е, неустроен, и простотията се носеше над хаоса. И рече господ: Да бъде ташак, ташак да става. И биде ташак.

И така преди една годинка на датата 24 септември, която наближава докато аз тракам тия редове, аз най-сетне се реших, че моите дрънканици и простотии и плямпаници и тук-таме нещо умно, което имам да кажа, трябва да лъснат в интернета. Тъй, за тази годинка с какво мога да се похваля, преминах от първите 1000 посещения, до над 2000 в рамките на един месец, сега малко над 9000 посещения, което означава, че все до някакви хора са стигнали нещата, които са ми хрумвали да пиша. Най-често изказвам някои по-крайни мнения, малко странични от приетото и от нормата, до такава степен, че дори и да говоря за нещо, по което има 2 спорещи страни, и двете страни да ме намразят. За тази една годинка това ще ми бъде 37 публикация, като има всичко от дълбоки философски разсъждения върху нашето образование, до близки срещи от третия вид.

Ето някои от публикациите, с които се гордея най-много като че ли

За неграмотността, религиите, ГМО, ядрената енергетика...

Тотална война против цензурата

Първия ми опит да сътворя меме

Светлини в небето над София

Как разнищвам кампанията на бТВ против пиратството

Паради, парадасти и подобни теми

Не ви вярвам

Та тези неща ще ви дадат идея какви съм ги драскал и има ли смисъл да поглеждате нещо повече. За една година изписах всевъзможни глупости, надявам се само да разширявам границите на възможното.

Защо всъщност? Защото имам някакви мисли, самият факт, че аз ги имам, означава, че те са възможни, а пък тъй като не съм специална снежинка, а има още 7 милиарда снежинки с мозъци, които сътворяват някакви мисли, възможно е и тези мисли да не са единствено мои, а някой да ги споделя. Някой обаче трябва да ги напише, просто видях пролука това да съм аз. А и всъщност, замислете се какво означава блог, произлиза от web и log, или най-просто казано "Мило дневниче, днес...". Смейте се, точно нещо такова се получава. Също, по принцип преди да седна най-накрая да напиша нещо, доста дълго мисля какво точно искам да напиша, примерно за тоя пост от началото на месеца ми се въртят разни неща, които искам да напиша, а после когато ми падне клавиатурата в ръчичките и половината идеи от главата ми хвръкват.

Понеже съм се обявил за върл атеист, възнамерявам да си използвам тази платформичка, за да разпространявам атеизма, всъщност мисля направо да обявя блога за стълб на атеизма. Атеизмът е труден за проповядване, няма философия, няма учение, няма идеи. А и още по-добре всъщност, защото по принцип атеистът е някой, който не обича да му проповядват. Качил се, видиш ли, оня на върха на минарето и реве с пълен глас Аллааааааааааааах акбар, или пък оня с расото, дето говори на някакъв език, какъвто е бил преди 1000 години, или пък седнал някой в една стая, пълна с хора и им чете от любимата им книжка и от свои предварително подготвени материали и ти не можеш копче да му кажеш когато изтърси някоя глупост, неточност, или откровена лъжа. Не, стига, край на това. Защо бягаш от религиите, ако ще създаваш религия, защо отхвърляш догма, за да наложиш догма? Което ми припомня, че исках и аз да си основа секта, която да назова Култът към Вездесъщата Бомба. Идеята беше следната. Аз имам бомба в джоба си. Независимо какви панталони нося, бомбата винаги е в джоба ми (който избера). Бомбата е невидима, няма мирис, вкус, не е осезаема, не издава звуци, няма маса, не излъчва в нито един спектър никакви частици или вълни, нито пък поглъща и не взаимодейства с нищо останало по никой измерим начин. Бомбата ще гръмне в някой неопределен и неизвестен бъдещ момент с достатъчна сила, за да разцепи земното кълбо на две (важна подробност, дори и гъза ми с панталоните, в чиито джоб е бомбата, да се намира на Марс в момента на експлозията, Земята ще е единствената засегната планета). Не давам никакви подробности относно механизма, принципа на работа и взривното средство на бомбата. От казаното по-горе следва, че бомбата може да гръмне в следващия момент, или след като е настъпила студената смърт на вселената, или обратното й свиване до сингулярност, каквото последно са решили физиците, че ни чака, както и във всеки един момент между тези двата. Единствено искрено и истински вярващите в бомбата могат да я видят, за да я обезвредят, като за капак, бомбата може да им направи кур-капан и да им откъсне ръчичките, както и едната половина от земното кълбо от другата, докато я обезвреждат. Възможно е бомбата да бъде омилостивена и неизвестният момент на детонация да бъде отложен, като се извършват бомбоугодни обреди, включващи, но не ограничаващи се до консумация на алкохолни и безалкохолни напитки, наблягайки на първите, консумация на бомбоугодни мезета, онова, що е угодно за вас, ще е угодно и за бомбата, но не смятайте, че ако е неугодно на вас, то задължително е неугодно и на бомбата (бомбата не обича тревопасни и смята, че те са мезето, но не проповядва тяхното изяждане). Също така бомбата не забранява, но и не задължава употребата на тютюни, треволяци, както и други психотропни вещества. Други методи за омилостивяване на Вездесъщата Бомба са свиркането с уста, щракането с пръсти, оправянето, било то сами или с компания. Както знаете, според някои източни философии, звукът, с който вибрира вселената е Омммммммммм (към което аз прибавям Волт и Ампер). Според взривистите, както ще е едното от названията за последователите на Светия Боеприпас, звукът, с който трепти Вездесъщата Бомба е Бумммммммммм. Молитвите и хвалебствията към Вездесъщата Бомба биха завършвали не на амин, ами на "и нека таймерът бъде спрян в последната секунда". Ще забележите много паралели в описанието на естеството на Вездесъщата Бомба и боговете на монотеистичните религии.

По-рано като споменах за ходжата, който се провиква по високоговорители от минарето, сещате ли се, че им наложиха ограничение на шума на джамиите, а не сте ли се замисляли как сутрин, още в 8 сутринта, докато не сте се събудили все още и ходите на автопилот из центъра на София, някоя близка църква реши с многократен мощен камбанен звън да отправи покана на всички вярващи "елате пак да слушате как четем пасажи от същата книга, която дъвчем от 2000 години". На тях някой няма ли да им каже по-тихо? Винаги когато някой каже "свобода на вероизповеданията" визира предимно своето собствено.

Явно понеже ми се изпариха другите юбилейни неща, които исках да дрънкам, това пак ще е скучен пост за религиите. Някои хора всъщност твърдят, че човек не би следвало да се самоопределя като атеист, защото каква е причината да се самоопределяш чрез това, което не вярваш. Аз със същия успех бих могъл да се кръстя и алохнесист (отдавна бях отлъчен от църквата на чудовището, а плезиозавърът ми се изплези на изпроводяк). В нашата мила родина дори религиите всъщност изобщо не са толкова пробивни и напористи като в щатите да кажем. С тях се конкурират единствено разните ислямски републики. Православната църква, нека си признаем, е умряла. Аз с най-голямо удоволствие бих й играл сиртаки на гроба, трябва да се науча да играя сиртаки. Някои вярващи сигурно ще си помислят, че в момента дяволът потрива доволно ръце, подобно на ей тази хлебарка

Тоест ако има дявол де, ама на мен не ми се вярва. Вакуумът, който оставя православната църква, се пълни лека по лека от разни малки и не толкова малки религиозни групички, някои крайно православни биха казали, че това създава предпоставки за възникване на радикален ислям, единица са християните, които слагат фес, вместо да си намерят друга църквичка, радикалите вербуват от своите. Ама все пак, нека ги има, част от мен иска да види изкореняването на религиите докато съм жив, но пък тогава с кого ще споря на тая тема, с какво ще пълня толкова дълги и безсмислени постове? Ужас, ще трябва да си измислям някакви по-смислени занимания. Не знам колко сте гледали филма Zeitgeist. Та там предлагат едно утопично общество. Представете си, липса на политици, липса на адвокати, съдии, полицаи, защото никой не иска да причини вреда на ближния си, а и дори по невнимание да причини, да му се прощава, понеже ще бъде по-полезен на всички, ако не му налагаме разни санкции, липса на религии, на зли хора, на мошеници, корупция, крадци, и на какво ли още не. Известно време след като предложиха своето виждане за идеално общество, аз поставих въпроса "абе, а аз на какво ще се смея в това ваше общество, болшинството от добрите вицове са по някакъв начин свързани с такива неща, както и с хорската глупост", и мигом тяхното виждане ми се стори доста антиутопично.

И тъй, на юбилейна тема, до тук какво, много дрънканици, предстоят още. За напред: ще продължавам да давам глас и на по-малко популярни мнения. Политиката антицензура се измени, изтривам коментари, съдържащи лични контакти, единствено с цел съхраняване на тези лични контакти, ще продължавам така да постъпвам, освен ако конкретно посочвате, че нямате нищо против да ви висят контактите някъде. Постове няма да трия, никога, дори и да ми се изменят някои от възгледите, постовете ще си седят, та да може всички да виждат колко съм бил глупав някога. Във връзка с юбилея, като специална награда, ще имате възможност да ми видите и лика, за да знаете кого да псувате по улиците
Такъв съм през очите на гаджето, психопат, с очи, които се врязват право в теб и пронизват душата, точно както съм на живо. За напред ще продължавам да бъда гласа на разума и за контраст ще бъда крещящо луд. Някои казват да не си натрапвам мнението, аз просто разпространявам някои от мислите си, а всички останали вече са си разпространили идеите, крайн религиозните най-обичат да казват "не ми натрапвай твоите виждания", докато техните виждания вече са натрапени на целия свят. С какво моите идиотии по-малко заслужават някой да ги чуе?

Трябва най-накрая да се понапрегна. Имам в момента 3 идеи за истории, една четвърта ми изхвърча от главата и я няма вече, това лято бях решил да пиша, едвам започнах едната. Освен това, торбата с лъжите, или иначе казано моята книга с мъдрости. Сушата, която беше настъпила това лято, ме накара по-сериозно да се замисля за откриване на желаещи да я издадат в някакъв вид, искам да види хартия. Вътре има всичко от мисли, мъдрости и философски изказвания, хумор, който изисква базови научни познания (математика, физика, химия, биология и техника), до баш каруцарски и селски псувни и изцепки, както и двете, вплетени едно в друго. Това е съвременния фолклор, макар че половината изцепки вътре приписвам лично на себе си.

Някои други дребни неща, трябва да се разпространявам, малко по-встрани сигурно ще забележите едно поленце, кръстено линкообмен, вашият линк може да се намира там, ако моят линк се намира някъде при вас. Също, поставил съм бутончета за шерване по фейсбук, ако не ви е прекалено срам, че познатите ви ще видят това, давайте, кликайте. За сега се разпространявам предимно посредством агресивна рекламна кампания във вести. Също обмислям да си намеря някакви спонсори или желаещи да пуснат при мен реклама. Обмислям създаване на paypal акаунт, с тая инертност не знам кога ще стигна до това. Също, възможно е да потърся съвет от гаджето за някаква промяна в дизайна, защото не съм пръв естет.

Тъй, на тез, на които съм направил добро впечатление, водете още ентусиасти, на тез, които не са съгласни с мен, понапсувайте ме, белким се върже някакъв диалог, линк към таратора съм сложил, ако ви е беден речника. Във връзка със следващото нещо, което искам да кажа, един диалог между американски военен атеист и религиозният му висшестоящ, висшестоящият "Вие бихте се издигнали в йерархията, но аз не съм на мнение, че хора без вяра трябва да са с висок чин", по нисшият "Не съм съгласен с вашето мнение, сър, но ще се бия до смърт, защитавайки правото ви да го изказвате свободно". Та така, на всички, които биха ми казали да си мълча, следният музикален поздрав

Fuck you, I won't do what you tell me

Няма коментари:

Публикуване на коментар