Политика антицензура

Предупреждавам тези, които възнамеряват да четат, провеждам политика на нулева толерантност срещу цензурата, тук се използва лош език и не се трият коментари

ЪПДЕЙТ промяна в политиката, ще се трият коментари, които съдържат данни за ваши контакти с оглед сигурността на тези контакти, препоръчвам ако имате нещо съществено да казвате, да не пишете дълъг пост, който да съдържа или да завършва на ваш скайп, имейл, имена, адрес, телефон, ЕГН и подобни, пишете дългия пост със съществената информация, която желаете да споделите, а ваши контакти, ако искате да се свържа с вас, оставете в друг пост, който ще изтрия след като се свържа с вас. Имам известна загриженост за сигурността на личните ви данни, в случай че това противоречи на политиката на нулева толерантност към цензурата и свободата на словото е по-важна ще се вслушам и ще прекратя триенето на коментари, съдържащи ваши контакти. Изтрити коментари, съдържащи контакти до момента: 5

понеделник, 16 януари 2012 г.

Помогнете ми да разпространя това интернет меме


Просто реших, че трябва да се направи едно такова. Това е популярното вече интернет меме с Георгио Цукалос от поредицата на канал history Ancient Aliens. Заповядайте, разпространявайте, много моля, навсякъде, където има кифли, поставяйте, благодаря за вниманието

4 коментара:

  1. http://ihaveonlyoneheart.blogspot.com/ Моля помогнете ми за разпространението на сайта ми,благодаря предварително :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам какъв успех ще имаш като се рекламираш при мен, не съм достатъчно известен, за да съм читава рекламна платформа

    ОтговорИзтриване
  3. Всичко хубаво, само че на български английската дума „meme“ се превежда на български като „мем“ - https://bg.wikipedia.org/wiki/Мем. Иначе мемът е як, точно за кифли е! ;)

    ОтговорИзтриване
  4. Приемам, направил съм глупостта така да го озаглавя, така остава

    ОтговорИзтриване