Политика антицензура

Предупреждавам тези, които възнамеряват да четат, провеждам политика на нулева толерантност срещу цензурата, тук се използва лош език и не се трият коментари

ЪПДЕЙТ промяна в политиката, ще се трият коментари, които съдържат данни за ваши контакти с оглед сигурността на тези контакти, препоръчвам ако имате нещо съществено да казвате, да не пишете дълъг пост, който да съдържа или да завършва на ваш скайп, имейл, имена, адрес, телефон, ЕГН и подобни, пишете дългия пост със съществената информация, която желаете да споделите, а ваши контакти, ако искате да се свържа с вас, оставете в друг пост, който ще изтрия след като се свържа с вас. Имам известна загриженост за сигурността на личните ви данни, в случай че това противоречи на политиката на нулева толерантност към цензурата и свободата на словото е по-важна ще се вслушам и ще прекратя триенето на коментари, съдържащи ваши контакти. Изтрити коментари, съдържащи контакти до момента: 5

петък, 13 януари 2012 г.

Отзад, науката е слънце

В последно време не съм писал, нито ми е било прекалено алкохолно, нито прекалено трезвено, ами прекалено трудово.

Това е произведение на един мой колега


Работя, тласкам напред науката, творя мини, бомби и гранати, за да може НАТО да въдворява ред, мир и справедливост по света, за да може в цивилизования демократичен свят да се спи спокойно, докато по нецивилизованите и недемократични страни се гърми нощем.

Даже и детайлите творят поезия. Един детайл ми прошепна на ухото следните излияния, перефраза на Шекспир:

Да те бъде ли, или да не те бъде, това е въпроса
дали е по-угодно за материала да седиш в коша с готовата продукция, или да им изправиш косите и да им разкажеш играта.

Все пак, работя, понеже е необходимо, иначе ако не беше....
Ама дали е необходимо наистина. Наскоро дочух за един френски бизнесмен от турски произход, който създал фонд от 1 милион евро, с който да плаща глоби за отричане на арменския геноцид. Понеже Франция отскоро го е признала и е наложила глоби за отричането му, както в 13 страни по света има предвидени присъди лишаване от свобода за отричане на холокоста. Аз не знам турците защо продължават да отричат арменския геноцид, по-скоро признават за 3 пъти по-малко жертви. Не могат ли просто да го признаят, да кажат "това се е случило по време на Османската империя, ние нямаме нищо общо и осъждаме това деяние", освен ако признаването на геноцид не е свързано по някакъв начин и със задължения да се изплащат репарации, при което положение напълно разбирам и подкрепям, как може да искат да си признаеш вината, за да ти натресат санкции, които няма да ти натресат, ако не си признаеш? Да се има в предвид, че аз съм бил хващан в крачка да отричам холокоста.

Та във връзка с този фонд от 1 милион евра, човек живее средно по 900 месеца. Аз от този блог не мога да изкарвам пари чрез реклами, понеже adsence са обявили нещо от рода на "функцията не е достъпна за блогове, които подклаждат расизъм, омраза, подтикват към насилие....", така нататък. Та дали не може този френскотурски бизнесмен да създаде фонд, с който да ме издъържа с по 1000 евра на месец, тъй или иначе иска да дава пари за глупости, аз със сигурност съм по-голяма глупост от това, за което е решил да ги дава, а и по-евтино ще му излезна, пък при това положение ще работя не толкова заради парите, колкото за удоволствие и престиж. Та, ако има някой богаташ, който просто иска безвъзмездно да дари един милион за една абсолютна глупост, да ми ги даде на мен, благодаря предварително. А, и честит ви Банго Васил

Няма коментари:

Публикуване на коментар