Политика антицензура

Предупреждавам тези, които възнамеряват да четат, провеждам политика на нулева толерантност срещу цензурата, тук се използва лош език и не се трият коментари

ЪПДЕЙТ промяна в политиката, ще се трият коментари, които съдържат данни за ваши контакти с оглед сигурността на тези контакти, препоръчвам ако имате нещо съществено да казвате, да не пишете дълъг пост, който да съдържа или да завършва на ваш скайп, имейл, имена, адрес, телефон, ЕГН и подобни, пишете дългия пост със съществената информация, която желаете да споделите, а ваши контакти, ако искате да се свържа с вас, оставете в друг пост, който ще изтрия след като се свържа с вас. Имам известна загриженост за сигурността на личните ви данни, в случай че това противоречи на политиката на нулева толерантност към цензурата и свободата на словото е по-важна ще се вслушам и ще прекратя триенето на коментари, съдържащи ваши контакти. Изтрити коментари, съдържащи контакти до момента: 5

петък, 29 март 2013 г.

Развържи езика




На какви неща попадам аз по софийските улици
 



Само аз ли съм? Може би съм просто аз. Не, със сигурност съм аз тоя повредения, с мръсното подсъзнание, дето вижда сексуални шеги и контекст навсякъде. Отивам на работа аз и попадам на следния билборд на симеоновско шосе. "Ще те заведа на езикова ваканция", казва анимираното човече, хванало за ръка малолетна ученичка. Не, не може да съм само аз тоя, дето го вижда, то избожда очите. Може би трябва някой път да го пробвам тоя номер пред някоя мадама, да я поканя на езикова ваканция, да видя дали ще пожъна някакъв успех, даже как не съм се сетил по-рано за това. То има един лаф, един език да знаеш и всички курви са твои. Дано не го забележат това достатъчно хора, че ще стане като с на Азис билборда покрай паметника на Васил Левски, а как го болеше него, горкия.

Мръсното подсъзнание трябва да е винаги нащрек и да забелязва всичко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар