Политика антицензура

Предупреждавам тези, които възнамеряват да четат, провеждам политика на нулева толерантност срещу цензурата, тук се използва лош език и не се трият коментари

ЪПДЕЙТ промяна в политиката, ще се трият коментари, които съдържат данни за ваши контакти с оглед сигурността на тези контакти, препоръчвам ако имате нещо съществено да казвате, да не пишете дълъг пост, който да съдържа или да завършва на ваш скайп, имейл, имена, адрес, телефон, ЕГН и подобни, пишете дългия пост със съществената информация, която желаете да споделите, а ваши контакти, ако искате да се свържа с вас, оставете в друг пост, който ще изтрия след като се свържа с вас. Имам известна загриженост за сигурността на личните ви данни, в случай че това противоречи на политиката на нулева толерантност към цензурата и свободата на словото е по-важна ще се вслушам и ще прекратя триенето на коментари, съдържащи ваши контакти. Изтрити коментари, съдържащи контакти до момента: 5

четвъртък, 28 август 2014 г.

Цензура=тоталитаризъм

Живеем в страна, която има един държавен орган, зовящ себе ки СЕМ, което не е съкращение от семенна течност, ами от Съвет за Електронни Медии, моля ви се. По-рано носеше звучното название НеСеРеТе, е па да ви серем пък, вие ще ми кажете. Та решили те да забраняват песни. Забранили песничката Видимо доволни на Мария Илиева и Криско. Чак ще извърша това издевателство върху ушите си и ще я пусна тук. Аз и преди съм я чувал, мнението ми за парчето не е особено високо, дори и Мария Илиева, чийто глас по принцип ми допада, тук не ми харесва как звучи. Аз обаче съм музикален инвалид и не мога много да се изказвам по музикални истории. В момента мога да се чувствам много ъндърграунд, слушайки забранена песен, баси.

Аз много отдавна съм обявил Тотална война против цензурата. Явно обаче се налага пак да го кажа, с мръсни думи даже. Абе, тъпанари прости, всички, дето се радвате, че са забранили на Криско песента. Много сте зле. Дриско и на мен не ми е симпатичен, мисля го за педалче, тук-таме да има някои сносни парчета, иска му се да е Beats by Dr. Dre, ама е просто Дриско Бийтс (да се разбира бие си чакйа). Обаче неговата свобода на словото и изразяването са също толкова неприкосновени и свещени, колкото моите и би трябвало в една свободна държава да са гарантирани. Как може вие да допускате някакви бюрократични чичаци, дядки, лелки и бабки да определят кой какво ще слуша? Абе, не схващате ли, че цензурата е белег на тоталитарното общество? На мен под тоталитарен режим не ми се живее, 8 месеца съм живял и през повечето време съм се късал от рев. Кефите се сега и злорадствате, че забранили на Дриско песента. Утре ще забранят нещо, което на вас ви харесва. Както забраниха и албума Надървени въглища на Хиподил, от който това са няколко парчета. Кой трябва да е тоя, който определя какво се слуша, какво се гледа, какво се чете? Слушателя, зрителя, читателя и никой друг, всеки друг, опитал да посегне, трябва да свършва с отрязана ръка. Утре и вас ще ви цензурират, ще ви забранят да говорите, ще вървят след вас и ще ви запушват устите и ще ви вкарват в лагер за виц, злорадствайте после, че са забранили на Криско песен.

Цензурата е инструмент на комунисти, сектанти, феминистки, прочее тоталитарна, догматична, диктаторска сволоч. А днес тоталитаризма приема нова форма, политическа коректност му се вика, мен повече ме кефи съкратеното политкоректност, по-комунистическо звучи. Мекият тоталитаризъм е това, и мазно се е прокраднал в обществото ни, станали сме свръхчувствителни, не дай си боже да чуем нещо, което ще ни засегне и разстрои. Ама не говори така пред децата. Абе, тури си кукуруз в ушите на дечицата, ще си приказвам каквото си искам, така или иначе в близките 10 години и те ще познават всички псувни от моя речник. Като цяло, докато можеш да запушиш своите уши нямаш никакво право да запушваш чуждата уста, докато имаш право да извърнеш поглед нямаш право да ме караш да не се показвам. Мразя пуритани, дейба тяхната мама, дейба. Много по-мъдър човек от мен, големият комик и философ чичо Джордж Карлин, лека му пръст, липсва сериозно, е формулирал едни 7 думички, които може да чуете тук, които не е прилично да се говорят по телевизията. Майната им на забраните, майната й на цензурата, тия думи трябва да се употребяват поне по един път всеки ден. Искам да мога и спокойно да казвам негър, мангал, педал, педераст, курва, чифут, още колкото думички си искам.

Защо трябва някой да определя какво може и какво не може да се говори? Идеята за цензура в едно свободно общество трябва да е отвратителна. Трябва да имам свобода да говоря каквото си искам и да се оставя на моята преценка кое е подходящо и кое не е. Онзи, който иска да контролира какво можете да кажете, няма да се спре до там. Не им се оставяйте. Отвърнете им. На всеки опит за цензура отвръщайте с удвояване на псувните. За щастие, всички желаещи да налагат цензура, по политически или религиозни причини, Дали ще са феминистките и сектантите, заглушаващи противоречащото мнение, дали ще са комунистите, които не искат да се каже нищо против режима, дали ще е някой пуританин, дали ще е някоя майка, която не иска слънцето й да чува думички като кур, всички тия си мислят, че могат да ви налагат някакви правила. За щастие повечето от тях имат малко попрекъсната връзка с реалния свят и с технологиите, Съветът за Електронни Медии, така смело нарекъл се, няма никаква власт в Интернет, а там песента на Криско ще се разпространява, при това сега по-силно, защото вече е ъндърграунд, забранена. Което ме кара да се замислям дали пък това не е някакъв PR-трик, защото като съм виждал диска на "Надървени въглища" в продажба, и на неговата обложка пишеше гордо, че това е албумът, който министерството на културата е забранило. С тези мисли ви оставям да разсъждавате, поне мръсните мисли никой не може да ви ги цензурира.

Няма коментари:

Публикуване на коментар