Политика антицензура

Предупреждавам тези, които възнамеряват да четат, провеждам политика на нулева толерантност срещу цензурата, тук се използва лош език и не се трият коментари

ЪПДЕЙТ промяна в политиката, ще се трият коментари, които съдържат данни за ваши контакти с оглед сигурността на тези контакти, препоръчвам ако имате нещо съществено да казвате, да не пишете дълъг пост, който да съдържа или да завършва на ваш скайп, имейл, имена, адрес, телефон, ЕГН и подобни, пишете дългия пост със съществената информация, която желаете да споделите, а ваши контакти, ако искате да се свържа с вас, оставете в друг пост, който ще изтрия след като се свържа с вас. Имам известна загриженост за сигурността на личните ви данни, в случай че това противоречи на политиката на нулева толерантност към цензурата и свободата на словото е по-важна ще се вслушам и ще прекратя триенето на коментари, съдържащи ваши контакти. Изтрити коментари, съдържащи контакти до момента: 5

вторник, 14 август 2012 г.

Странните неща, които чета и слушам в последно време

Разни много интересни неща забелязвам в медиите. Ето тези, за които се сещам:

В съботното издание на вестник 24 часа на първа страница следното: Веско Маринов твърди, че българската песен е натикана в ъгъла. Коя българска песен бе, Веско, твоите ли, дето във Фейсбук случайно има група, призоваваща да спреш да пееш? Интересното е, че точно на същата първа страница пише нещо от рода на "Интервю с Печенката", която заедно с Графа и Бобо произведе песента "Дим да ме няма", която на мен ми допада, но един колега се беше оплакал, че мя е втръснала, познайте защо, защото извира от чешмите. Припомням и онова малко момиченце Дивна, която първия път, като я забелязах, реших, че трябва да е някъде в 20-те, струваше ми се позната, предполагах, че е някоя вече известна изпълнителка, на която не съм обърнал особено внимание, 14 и долната ми челюст падна, 14!!! Аз лично чакам все още хита на ъпсурт за това лято. Та за какво набутване на българската песен в ъгъла говори Веско? Много ми е любопитно.

Нататък, едно заглавие в 24 часа, отново, което ме фрапира особено вчера, "Спасители отказали да спасят удавник, не им се разправяло". Това е всичко, което знам за тази история, надничах в чужди вестници. Какво ви става бе, хора? Бях слушал за случай в щатите, където някой се удавил, защото се давел извън акваторията на фирмата, която охранявала плажа. Тоест една мислена линия, перпендикулярна на плажа през водата, от тая страна е на нашата фирма, ние спасяваме тук, от другата страна на линията е друга фирма, нас не ни ебе. Може ли отново, не съм сигурен, че съм чул правилно. Пак ще попитам, какво ви става бе, хора?

Още нещо любопитно, носят се някакви слухове за изваждане или редактиране на Христо Ботев от учебния материал, понеже подтиквал към расова омраза. Оказва се, че "да гледа турчин, че бесней над бащино ми огнище" било твърде нетолерантно. Аз като един върл противник на цензурата естествено казвам, всякаква цензура под ножа, да я няма. Нека поне се разберем, ако сте твърдо за семейните ценности, поне в изкуството да не се налага цензура. Това включва и музиката обаче. Отново ще използвам за пример ъпсурт с песента "звездата". Какъв е смисъла да се цензурира в клипа копеле и еба, обаче "лапай го полека щот е известен", а и всички знаем кои са цензурираните думички, децата, които ги предпазвате от това да чуят цинизми с девствените ушички, вече са ги чули тия цинизми. Айде вече да пораснем и да се откажем от мисълта, че е възможно да съществуват определени думички, които да са забранени. Ако трябва да се цензурират и другите ми две любими групи, хиподил и черно фередже, то от техните изпълнения ще се чува само едно продължително пиукане.

Последното нещо, което се сещам е, че дочух, че в щатите планират да дават медали за храброст на оператори на безпилотни летателни апарати, каква храброст, седят пред компютър, гледат на монитора неща и натискат копчета и убиват хора, често цивилни. Това няма нужда от повече коментар. Сигурен съм, че имаше и още глупости, абсурди и простотии, просто не се сещам вече

Няма коментари:

Публикуване на коментар